Nieuws

HillFit House Rules

By 11 maart 2018 maart 26th, 2019 No Comments
  1. Aardig doen kost niets. Wees respectvol en leer van de coaches en je HillFit buddy’s. Adviezen worden gegeven om je beter te maken.
  2. Houd de box netjes. Leg spullen terug waar je ze gepakt hebt en veeg zweet, drinken of magnesium van de vloer. Je moeder zal trots op je zijn.
  3. Nieuwe HillFitters zijn awesome. Stel jezelf voor en bied hulp waar nodig.
  4. Hoe erg je de wereld ook vervloekt tijdens burpee nr. 85; geniet van dit uur sporten met elke vezel van je lichaam
  5. Je traint voor jezelf en niet voor jullie mam of iemand anders. Smokkelen met tellen en onvolledige bewegingen; je hebt er alleen jezelf mee.
  6. Meld blessures. No way dat jij niks kunt; sporten zul je! Je coach stelt met liefde een speciale training voor je samen. Moet jij eens opletten wat je kunt.
  7. Kettlebells zijn geen stuiterballen en dumbells hoeven op zich niet door de vloer. Houd spullen onder controle. Gewicht tegenhouden is minstens zo belangrijk.
  8. Laat je ego buiten de deur! Er is altijd iemand sneller, sterker, beter of lekkerder. Gebruik anderen om jezelf te motiveren.
  9. Terwijl iedereen alles denkt te weten over voeding, weet diëtist en coach Marnic dat écht. Neem contact met hem op voor een goed voedingsplan.
  10. We starten en finishen de WOD samen. Eerder klaar? Moedig elkaar aan alsof je leven ervan afhangt, en sleep je buddy’s mee over de finish.
  11. Meld je alleen aan voor een training als je écht de intentie hebt om te komen trainen. Moet je met spoed de goudvis uitlaten? Meld je dan zo snel mogelijk af.
  12. Techniek & veiligheid zijn heilig. Als de techniek goed is, komen gewicht en snelheid vanzelf. Luister naar je trainer en vraag gerust om hulp.
HillFit Uden

Author HillFit Uden

More posts by HillFit Uden